روانشناس،مشاور مهدی اسماعیلی (امید نوجوان)

ایجاد فضای گفنگو وتبادل نظر در موضوع مراحل رشد کودک ونوجوان و ارایه راهکارهای مفید و کلیدی

روانشناس،مشاور مهدی اسماعیلی (امید نوجوان)

ایجاد فضای گفنگو وتبادل نظر در موضوع مراحل رشد کودک ونوجوان و ارایه راهکارهای مفید و کلیدی

شناخت مراحل مختلف رشد کودک از آغاز دوره جنینی تا پایان دوره نوجوانی و بکارگیری راهکارهای صحیح در عبور از بحران های مختلف هر مرحله از رشد, موجب شکل گیری صحیح وشایسته شخصیت فرزند ما خواهد شد. از این رو با نگاه علمی به دانش روانشناسی رشد و شخصیت و سال ها تجربه ی تعلیم وتربیت , سعی خواهد شد ضمن آموزش های لازم و ارایه ی راهکار های کوتاه,کلیدی و کاربردی به ارتقای قدرت تشخیص ,مواجهه وعملکرد صحیح والدین و مربیان در هر مرحله پرداخته و ضمن کاهش تنوع و میزان آسیب های ناخواسته و ندانسته ,بستر مناسبی برای شکل گیری و تقویت چهار چوب شخصیتی و موفقیت بیشتر فرزندانمان در حیطه های مختلف رشد و عرصه های مختلف زندگی باشیم.

پیام های کوتاه

مردم یک جامعه وقتس کتاب می خوانند، چهره ی آن جامعه را عوض می کنند، یعنی به جامعه شان چهره می دهند.

یک جامعه ی بی چهره را می شود در میان مردمی کشف کرد که در اتوبوس، در صف اتوبوس، در اتاق های انتظار و در انتظار های بی اتاق ، منتظرند و به هم نگاه می کنند و از نگاه کردن به هم نه چیزی میگیرند ونه چیز می دهند!

جامعه ای که گروه منتظرانش به هم نگاه می کنند جامعه ی بی چهره ایست!

برگرفته از کتاب سکوی سرخ، یدالله رویایی-نشر نگاه.

################################################################################

از این پس هر هفته به معرفی یک کتاب و ارایه خلاصه ای کوتاه از آن می پردازیم. امید آنکه مفید فایده باشد تا عمر گران را هزینه ی مطالعه ی هوشمندانه بنماییم.

################################################################################

این هفته به جهت فصل ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان پایه های نهم به کتاب مفید،خوش ترکیب و مرجع جامع و مناسب ((راهنمایی انتخاب رشته)) می پردازیم.

نام کتاب1:راهنمایی انتخاب رشته

تالیف:گروه مولفان به اهتمام حمیدرضا غلامرضایی

موضوع:آشنایی با رشته های هنرستان های فنی حرفه ای -آینده ی شغلی رشته ها

قیمت:250,000 ریال(این کتاب را با 40% تخفیف و پرداخت 150,000 ریال می توانید از ستاد ثبت نام هنرستان ماندگار صنعتی تهران خریداری نمایید)

خلاصه:در این کتاب به کمک به کمک قلم فاخر، غنی وصاحب تجربه ی اساتید آموزش های فنی به معرفی 20 رشته از بدو ارایه آموزش در هنرستان های فنی حرفه ای تا کنون ،عنوان دروس هر رشته آینده شغلی و بازار کار هرکدام پرداخته شده است. البته توصیه می شود برای استفاده بهینه از اطلاعات جامع کتاب و تطبیق با فرم هدات تحصیلی و انتخاب برتر از نظر مشاور استفاده شود.


                                                          دانلود pdf چند صفحه کتاب

*****************************************************************************************************

*****************************************************************************************************

نام کتاب2:مجموعه تمرینات ترسیم نما از روی مدل

موضوع کتاب:کتاب کار و فعالیت رسم فنی

نشر:انتشارات مدرسه

پدیدآورندگان کتاب:عبدالنبی وحیدی- حمیدرضا غلامرضایی

قیمت:320,000 ریال (این کتاب را با 40% تخفیف و پرداخت 192,000 ریال می توانید از ستاد ثبت نام هنرستان ماندگار صنعتی تهران خریداری نمایید)

خلاصه کوتاه: این کتاب با مقدمه آموزنده و مفید مهندس مهدی اسماعیلی به موضوع اهمیت قدرت تجسم در تبدیل یک ایده یا رویا یه یک نقشه تا تولید محصول پرداخته و امکان تقویت آنرا با تمرینات هدفمند و هوشمندانه ای که توسط اساتید مجرب انتخاب و تدوین شده است می پردازد .

انجام تمرینات این کتاب به هنرجویان و دانشجویان فنی توصیه میشود.

#################################################################################################################################################################################################################################################################

نام کتاب3:چهار میثاق(کتاب خرد سرخپوستان تولتک)

نویسنده:دون میگویل روییز

ترجمه:دل آرا قهرمان

انتشارات:نشر ذهن آویز

معرفی و گزیده کتاب:    

#############################################################

  نام کتاب: استاد عشق

نویسنده: مهندس ایرج حسابی

ارایه شده توسط بنیاد پورفسور حسابی

معرفی و گزیده کتاب: ایرج حسابی فرزند پورفسور حسابی با قلمی ساده و صمیمی به تحریر زندگینامه و خاطرات مردی میپردازد که نه تنها افتخارات و دستاوردهای علمی و معرفتی بی نظیری در تاریخ معاصر ایران دارد, بلکه از نقطه نظر مشکلات و موانع فردی،خانوادگی،اجتماعی و حتی تاریخی برای به سرانجام نرسیدن یک زندگی عادی بصورت کاملا بی نظیر فراهم  بوده است، لیکن عبور از همه پیچ و خم های دشوار و مشکلات ویرانگر غلبه صبر در کلکسیونی از کمبودها بیماری ها از این مرد بزرگ اسطوره ای بی همتا به تاریخ ایران هدیه کرده است،خوانندگان این کتاب آن را به دیگران توصیه نمیکنند!!!بلکه در تیراژ بالا به عزیزانشان هدیه میکنند.