روانشناس،مشاور مهدی اسماعیلی (امید نوجوان)

ایجاد فضای گفنگو وتبادل نظر در موضوع مراحل رشد کودک ونوجوان و ارایه راهکارهای مفید و کلیدی

روانشناس،مشاور مهدی اسماعیلی (امید نوجوان)

ایجاد فضای گفنگو وتبادل نظر در موضوع مراحل رشد کودک ونوجوان و ارایه راهکارهای مفید و کلیدی

شناخت مراحل مختلف رشد کودک از آغاز دوره جنینی تا پایان دوره نوجوانی و بکارگیری راهکارهای صحیح در عبور از بحران های مختلف هر مرحله از رشد, موجب شکل گیری صحیح وشایسته شخصیت فرزند ما خواهد شد. از این رو با نگاه علمی به دانش روانشناسی رشد و شخصیت و سال ها تجربه ی تعلیم وتربیت , سعی خواهد شد ضمن آموزش های لازم و ارایه ی راهکار های کوتاه,کلیدی و کاربردی به ارتقای قدرت تشخیص ,مواجهه وعملکرد صحیح والدین و مربیان در هر مرحله پرداخته و ضمن کاهش تنوع و میزان آسیب های ناخواسته و ندانسته ,بستر مناسبی برای شکل گیری و تقویت چهار چوب شخصیتی و موفقیت بیشتر فرزندانمان در حیطه های مختلف رشد و عرصه های مختلف زندگی باشیم.

پیام های کوتاه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۵
آذر

کنکور هنرستانی ها در نظام جدید تعیین تکلیف شد!

با ۱۲ ساله شدن نظام آموزشی فنی حرفه ای و کاردانش، در سال ۹۸ همه فارغ التحصیلان هنرستانی میتوانند علاوه بر شرکت در کنکور دانشگاه های فنی حرفه ای، در کنکور سراسری سایر شاخه های ریاضی، تجربی، انسانی و هنر شرکت نمایند. و در صورتی که دروس کتبی و نهایی هر شاخه را امتحان داده باشند از تاثیر مثبت معدل آن هم بهره مند شده و در صورت عدم شرکت در امتحان دروس شاخه جدید، فقط با تاثیر نمره و رتبه ی کنکور با سایرین رقابت و وارد دانشگاه های سراسری شوند.

کنکور هنرستان، انتخاب رشته، تست شخصیت

  • Mahdi Esmaeili
۲۴
آذر

دسترسی زودهنگام و گسترده کودکان به فضای مجازی، رسانه و بلوغ زودرس موجب پرسشگری کودک و نوجوان در مورد مسائل جنسی شده و عدم مهارت پاسخگویی و یا تقبیح این رفتار موجب مراجعه ی کودک و نوجوان به افراد نامناسب خواهد شد.

تلفن هماهنگی و ثبت نام:۴۴۰۳۹۸۴۵-۴۴۰۳۹۷۵۶-۰۹۰۳۴۷۶۶۸۶۲یکشنبه ۲ دی کلینیک طلیعه صبح

تربیت جنسی کودک

  • Mahdi Esmaeili
۲۳
آذر

برگزاری کارگاه روانکاوی گروهی ؛؛ حال خوب ؛؛ در مرکز روانشناسی و مشاوره طلیعه صبح، جمعه ۲۳ آذر ۹۷. تجربه دیدن ترس ها، خشم ها و دیگر هیجانات پنهان و لمس حال خوب و زندگی شایسته با خانه پرامید طلیعه صبح

گارگاه روانکاوی گروهی ؛؛ حال خوب ؛؛

  • Mahdi Esmaeili
۱۶
آذر

کارگاه روان کاوی گروهی حال خوب

  • Mahdi Esmaeili