روانشناس،مشاور مهدی اسماعیلی (امید نوجوان)

ایجاد فضای گفنگو وتبادل نظر در موضوع مراحل رشد کودک ونوجوان و ارایه راهکارهای مفید و کلیدی

روانشناس،مشاور مهدی اسماعیلی (امید نوجوان)

ایجاد فضای گفنگو وتبادل نظر در موضوع مراحل رشد کودک ونوجوان و ارایه راهکارهای مفید و کلیدی

شناخت مراحل مختلف رشد کودک از آغاز دوره جنینی تا پایان دوره نوجوانی و بکارگیری راهکارهای صحیح در عبور از بحران های مختلف هر مرحله از رشد, موجب شکل گیری صحیح وشایسته شخصیت فرزند ما خواهد شد. از این رو با نگاه علمی به دانش روانشناسی رشد و شخصیت و سال ها تجربه ی تعلیم وتربیت , سعی خواهد شد ضمن آموزش های لازم و ارایه ی راهکار های کوتاه,کلیدی و کاربردی به ارتقای قدرت تشخیص ,مواجهه وعملکرد صحیح والدین و مربیان در هر مرحله پرداخته و ضمن کاهش تنوع و میزان آسیب های ناخواسته و ندانسته ,بستر مناسبی برای شکل گیری و تقویت چهار چوب شخصیتی و موفقیت بیشتر فرزندانمان در حیطه های مختلف رشد و عرصه های مختلف زندگی باشیم.

پیام های کوتاه

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

دغدغه بزرگ امروز همه خانواده ها انتخاب رشته و محل تحصیل فرزندان است، ولی چه میشود که پایان اینهمه تلاش و صرف انرژی میشود درماندگی ناشی از تحصیل در رشته نامناسب، عدم اشتغال، بیکاری، افسردگی و ناخوشحالی؟!

شاید همین الان وقت انجام دادن مهم ترین اقدام زندگی شما و فرزندانتان باشد!

و آن آشنایی با خود واقعی و اصیلی است که برای انجام رسالتی آفریده شده و مسئولیت انجام هدف بزرگی را به عهده دارد.

انجام این مهم با حداقل هزینه و با رعایت بالاترین استانداردهای علمی در مرکز طلیعه صبح با انجام تست استعداد و شخصیت بمنظور انتخاب رشته، شاخه تحصیلی، شغل و ازدواج انجام میگیرد.

تلفن اطلاعات و هماهنگی ۴۴۰۳۹۷۵۶-۴۴۰۳۹۸۴۵

  • Mahdi Esmaeili
۳۱
ارديبهشت

جذاب ترین فرصت های رشد فردی، شغلی، ارتباطی و آفرینش بهترین خویشتن با شرکت در کارگاه های تخصصی ویژه تابستان در مرکز مشاوره و روانشناسی طلیعه صبح 

توصیه میکنم بجای هزینه کردن در بخش درمان و رفع آسیب های شناختی و رفتاری، روی کسب مهارت و حذف آسیب سرمایه گذاری کنید، این هم مقرون به صرفه است و هم خردمندانه!

چون هیچ زخمی نیست که پس از درمان جایش باقی نماند!

شماره تلفن ثبت نام:۴۴۰۳۹۷۵۶-۴۴۰۳۹۸۴۵-۰۹۰۳۴۷۶۶۸۶۲

  • Mahdi Esmaeili